Welcome, visitor! [ Login

Adana üniversiteli escort

Adana escort bayan 5 Eylül 2018

Adana üniversiteli escort

cinsel neşeyi artıracak kadar asilim ve escort niteliğini bütün mantığıyla verecek kadar da tecrübeliyimdir, artık temennilere özel seks hizmetini benimle deneyim etmesi harika olacaktır.üniversiteli escort Klası yüksek her zaman aynı naziklikte kadın sevincini verecek cinsel sevinçler artıracak escort hoşlardanım, daha titiz hatun neşeyi için artık rotanızı benim diyarıma çevireceksiniz Adana üniversiteli escort 25 yaşında 176 boyunda kültürlü beylere özel her zaman performansıyla göz dolduracak seksilerdenim, ateşli öpüşmesini çok beğeniyorum zevk vermesi benim işimdir. 25 yaşında 176 boyunda kültürlü beylere özel her zaman performansıyla göz dolduracak seksilerdenim, ateşli öpüşmesini çok beğeniyorum zevk vermesi benim işimdir.

No views yet

Adana ucuz escort

Adana escort bayan 4 Eylül 2018

Adana ucuz escort

Adana ucuz escort sayesinde sizler de geceyi yalnız başınıza geçirmeyecek ve daha özel bir geceye imza atabileceksiniz. Bayanların ne denli galibiyetli ve profesyonel olduklarını hakikatinde çok iyi öğreniyorsunuz ancak henüz bu tecrübeye ortak olmamış erkekler vara onları da bir an evvel bu adreste konuk etmek istiyoruz.
Adana escort kadınlar sayesinde sizler de yatakta daha evvel yaşamadığınız bir tecrübeyi yaşayacak ve kendinizi çok daha özel sezeceksiniz. Fark yaratan bayan

No views yet

Adana bayan escort

Adana escort bayan, Genel 3 Eylül 2018

Adana bayan escort

Sizin neşenin doruğuna çıkaracak ruh akdikeni temasları sayesinde tatmin edici bi doyum yaşacak ve bu cinselikten fazla mutlu kalacaksınız. her zamanı doludur. dolu geçecektir. bulunan bu görüşmede ceşitli sex teknikleri sınamanın hazzı alabilirsiniz. rutinleşen birlikteliklerde bulamadığını coşkuyu bu görüşmede her vakit yasayacaksınız. sizlere bütün bi doyum yaşatan Adana escort bayanlar ıle dilediğiniz vakit konuşabilir ve sex yapabilirsiniz. doyurucu bi sex yaşamına ren katacak adana bayan escortları bu siteden ulaşabilirsiniz

No views yet

Adana üniversiteli escort

Genel 2 Eylül 2018

Adana üniversiteli escort

Mastürbasyon yapmaya başladım çok heyecanlanmıştım. O anda aklıma annemin çantası geldi çamaşırları onun içinde olmalıydı. Her yanımı ateş bastı. İçimden kopup gelen bir heyecan fırtınası, kalp atışlarımı hızlandırmıştı. Biraz istemesede olsa annemin kaldığı odaya girdim. Önce küçük spor çantayı karıştırdım. İçinde tişörtler ve çoraplar vardı… Birde makyaj malzemeleri; büyük bavula yöneldim, açtığımda içinde annemin günlük kıyafetleri, şortları, pijaması ve geceliği vardı kenardaki fermuarlı gözü açtığımda gözüme kahverengi kumaş bir torba ilişti, bağcığını çözdüm; ilk gördüğüm beyaz dantelli bir külotu adana üniversiteli escort  o anda kalbim duracak gibiydi… Bu nasıl bir heyecan nasıl bir zevkti böyle bir şey yaşamamıştım… Elimi göze sokup ne var ne yoksa çıkarmaya başladım. Önce ön kısmı dantelli ve işlemeli tam amın üzerine gelen kısımından geri kalan kısmı da kumaş olan beyaz bir külot, yatağın üzerine bıraktım; yanında kırmızı tanga dantelli ve işlemeli, kenarları ipten külodu koydum. Şimdide elime siyah kadife bir tanga gelmişti. Parmaklarımı sürttüm. İnsanın içini gıcıklıyordu. Simsiyah ve düzdü sadece tam orta kısmına bir siyah fiyonk iliştirilmişti.

No views yet

Adana bayan partner

Adana escort ara 2 Eylül 2018

Adana bayan partner

Kıvrılmış olan külot yin kıvrıla kıvrıla açıldı. Kenarları saten andıran ipti. Kenardaki iplerden daha kalın ve düz bir kısmı kalçaların arasına giren kısmıydı. Önünü kapatan kısmın üst kısmında bir kurdale vardı. Dantel işlemeleri sıkı bir şekilde örülmüştü. Elimi yüzeyinde gezdirdim. Tam amın üzerine gelen kısıma bir kaç tane kıl takılmıştı. Bunlar annemin amın kıllarıydı. Elim pütürlü yüzeyde gezindikça yarağım kalınlaşmış, kalkmıştı. Külot avucuma aldım. Diğer elimle adana bayan partner pijamamı sıyırdım bir elimle sikimi sıvalarken diğer elimle külodu burnuma doğru götürdüm. Dantelleri yüzüme değiyordu. Gözümün önüne annemin altındaki hali geldi gitti. Sıvazlama hareketim hızlanmıştı. Kokladığımda parfüm gibi kokuyordu. İnsanın başını döndüren bir kokusu vardı. İç kısmını çevirdim. Dudaklarıma değdirirken birden dilimi iç kısmına sürttüm. Tatlıyla ekşi arası hoş bir tat ağzıma dolarken şiddetle kasılarak boşalmaya başladım. O beş on saniye içinde hayatımın en müthiş orgazmını yaşamıştım.

No views yet

adana anal eskort

bloger, Genel 29 Ağustos 2018

adana anal eskort

Eminim yazdıklarım sizinde hoşunuza gidecek ,en az ben o olayı yaşarken aldıgım zenk kadar sizde okurken zevk alacaksınız ve hatta bir kaçınızı boşaltada bilirim bu hikaye sayesinde çünkü boşalmaya değer bir anımı sizlere anlatacağım eminim çok zevk alacaksınız..  o olayın geçtiği yıllar sanırm 2016 yaşındaydım lise sonda fakat arkadaşlarımdan farklı olarak çok büyük bi alete sahiptim çok kıllı büyük ve genişti annemle babam ayrı olduğundan dolayı annemle beraber yaşıyorduk annem ise o zmnlar 34 yaşındaydı o yaşlarda daha cinsellik yaşanmaya çok başlanmadığı için daha hiç bi kızı sikmemiştim ama bunun için ölüp bitiyodum banyomuzun kapısında bi aralık vardı ve banyo yapankişi rahatlıkla gözüktüğünü farkettim bi gün; tabi o günden beri annem her banyoya girdiğinde ona bakmaya çalışıyodum bi gün annem evde yokken banyoya girip o aralıktan bakan birinin belli olup olmadığını denedim ve ne güzelki olmuyodu

o günden sonra annem her banyoya girdiğinde rahatlıkla gözümü aralığa dayayarak onu izliyodum ilk defa annemi net olarak çırılçıplak görmüştüm inanılmaz güzel memeleri vardı kocamandı ve uçlarıda büyüktü amı ise daha bakireymiş gibi çizgi halinde ve tertemizdi benim sikim hemen kazık gibi oldu aylar boyunca annem her banyoya girdiinde onu izliyor 31 çekiyodum bir gün gündüz vakti yine annem banyoya girdi ve bnde kapıya dikildim yine o güzel amını memelerini izlerken sikimlede oynuyodum fakat değişen bişiler vardı sanki annemin ara sıra kapı aralığına doğru baktığını farkettim ve sürekli arkasını dönüyodu çok korktum
hemen kapıdan çekildim uzaktan bakıyodum gidip gelip kontrol ediyodum ama çok korkuyodum .anladı diye; birden aklıma geldi ve daha önce annemi hiç gündüz vakti izlemediimi hatırladım yine evde yokken gündüz vakti banyoya girdim ve ne göreyim hava aydınlıkken kabak gibi görünüodu dışarısı aralıktan yaani annem beni görmüştü 1 kaç hafta annem banyo yaparken banyonun önünden bile geçmedim annem de bana hiç bişi sölemedi ve gayet normal davranıyodu bundan güç alarak havanın karanlık olduğu zamanlarda tekrar izlemeye başladım fakat yine deişen bişiler vardı bu seferde annem banyo yaparken göğüslerini emmeye amını parmaklamaya falan başlamıştı ama beni görmediinden emin olarak bnimde hoşuma gidiyo iyice azıyodum neredeyse kapıyı sikecek şekle geliodum bir gün yine aynı şekildeyken annem birden seslenerek beni çaardı birden irkildim sanki hiç orda deilmişim gibi bi kaç saniye bekledim ve kapıyı açmadan efendim anne dedim bi bakarmısın dedi kapıyı açtım çırılçıplak karşımda duruyodu utandım kıpkırmızı oldum gelsene bi yanıma dedi gittim ve birden altımdaki şortu ve boxerimi aşağı indirdi sikim kazık gibi patlamak üzereydi tabi annem bunu görünce beni izliyodun dimi dedi yok anne ne alakası var falan demeye kalkmadan tamam sen git içeri geliorum bn dedi çıktım banyodan içeri gittim ama yani gebermek üzereydim
bittim ben falan diyodum annem banyodan çıktı ve odasına geçti beni çaardı elim ayağım titriyodu odaya girdim yanına oturdum ama uzak duruyodum yanıma yaklaştı ve bna dediki bak oğlum daha yaşın böyle şeyler için çok küçük ama abartmıyorum seninki babanınkinden bile daha büyüktü ilk kez gördüm ve çok şaşırdım dedi bn bi yandan utanmaya devam edip bi yandan da annemin ööle demesi çok hoşuma gitmişti arkasından hiç utanıp çekilmeden şimdiye kadar bi kızı siktinmi dedi iyice bni utandırmaya çalışıyodu sanki hayır anne dedim peki nsl yapacaaını biliomusun dedi işte anne filmlerde falan görüorum dedim bak olm bu işler ööle olmas bn sana herşeyi teker teker gösterip anlatcam ama ilk ve son olcak dedi benim utanma boyutum hat safhaya ulaşmış ama bi yandanda oleyy die bağrasım gelmişti annem bütün odaların ışıklarını kapadı kendi odasının kapısını da kapattı ve ışığı kapatmıyorum ki herşeyi göresin dedi üstünde beyaz bi bornoz vardı onun ipini söküp bornozu yere attı ve banada soyunmamı söledi herşeyimi çıkarıp annem sönük sikimi gördüğünde vay anasını bu küçücük şey nsl bi deve dönüşüyo anlamadım dedi bnde gülümsedim

No views yet

adana suriyeli eskort

bloger, Genel 29 Ağustos 2018

adana suriyeli eskort

Herkese Selam bir hikayemi anlatmak istiyorum. Bizim buralarda her hafta sonu pazar kurulur. Bir hafta sonu yine bizim alt komuşu pazara çıkmış alışveriş yapmış ve evine dönüş yapmaktaydı. Bizim alt katımızda oturuyor bu kişi yolda görünce kendisine yardım etmemi istedi maşallah pazarı toplamış resmen eli poşet doluydu  elinden poşetleri alıp eviinin içine mutfağına kadar bıraktım tam çıkacakken olanlar oldu. Herkesin uydurma hikayelerine karşın ben başımdan geçen gerçek bir olayı sizinle paylaşmak isterim.. Ben 19 yaşında 1,86 boyunda 87 kilo esmer ve bekar biriyim İstanbul’da ikamet ediyorum.. 2012 haziran aylarıydı ailem memlekete gitmişti evde oturmuş erotik bir film izliyordum filmde bir yaşlı kadını sevişirken gördüm ve çok etkilendim.. ve o an bende bunu denemeliyim dedim ve etrafımda bu tarz kimlerin olduğunu düşünmeye başladım o anda aklıma zemin kat komşumuz münevver abla geldi.. 1,70 boylarına yakın zayıf yalnız yaşayan 55 yaş civarında bir kadındı biraz buruşmuş vücuduna rağmen hala iş görür bir fiziği vardı.. Artık kafaya takmıştım ne yapıp ne edip münevver ablayı kandırmalı ve onunla birlikte olmalıydım..o günden sonra münevver abla kafayı ne tarafa çevirse karşısında ben pazardan gelirken poşetlerine yardım etmeler onun için markete gitmeler kapısını açmalar dolmuş filan bekliyorsa bende o tarafa gidiyorum numarasıyla gideceği yere bırakmalar.artık alında aşına olmuştum..bir fırsat kolluyor ama bulamıyordum.. Yine bir gün iş dönüşüydü baktım münevver abla pazardan geliyor hemen elindeki poşetlere sarıldım yardım edeyim diye her neyse ve kadar geldik her zaman kapıdan poşetleri veri yukarı çıkardım ama bu defa poşetler ağır mutfağa bırakayım dedim..ben yukarı çıkarken münevver abla senin lar hala yokmu dedi bende yok gelmediler dedim.kal sana da yemek hazırlayım dedi.bende kabul ettim tabi kaçırılmayacak fırsat her neyse yemekleri yedik sohbet ettik ölen kocasından hiç çocuğu olmadığından şu bu derken artık bir yerden konuya dalmak gerekiyordu ve dedim ki münevver abla yaşına göre bakımlı ve güzelsin neden evlenme dinki sen kısmet olmadı filan dedi biraz daha iltifatlar filan.. samimiyet daha iyi oldu ona eşi öldükten sonra cinsel yönden hiç ihtiyacının olup olmadığını sordum biraz şaşırdı birazda tereddütle hepimiz insanız filan dedi oldu tabi dedi dedim tam fırsatı … ben evime çıkmalıyım dedim ve çıkarken kulağına lütfen beni yanlış anlamayın ama bir ihtiyacınız olursa ben her zaman sizin için hazırım dedim ve tokadı yedim.. ama kızıp bağırmadı bu iyiye işaretti eve çıktım o arada 15-20 dakika sonra kapı çalındı gelen münevver teyzeydi sigara ve çakmağımı unutmuştum onu getirdi içeri davet ettim girmek istemedi en son çıkarken sen bana gel çay içeriz dedi içimden tam zamanı dedim ve gittikten sonra bir astırıcı hap attım 30 dakika kadar sonra aşağıya indim münevver teyze üzerine askılı bir uzun elbise giymiş saçlarını yukardan bağlamış ve birazda makyaj yapmıştı.. içeri odaya geçtim ama hapında etkisi ile penisim dimdik olmuş ve yerimde duramıyordum mutfak yanına gittim arkadan götüne penisimi dayadım ve sarıldım beni geri itmek filan istedi ama kararlıydım boynundan öpmeye başladım göğüslerini okşamaya artık karşı koymuyordu yüzünü kendime çevirdim ve buruşmuş dudaklarından öpmeye başladım artık oda beni öpüyor dilini azımda gezdiriyordu.. Hemen onu kucağıma alarak yatak odasına götürdüm ve yatırdım bacaklarını hafif ayırarak elbisesin altına girdim ve kadınlığını yalamaya başladım münevver abla ufak küçük inlemeye başlamıştı hemen bende pantolonumu çıkardım ve 69 pozisyonuna geçtim ben onu yalarken oda benim sikimle oynuyordu ama azına almıyor sadece eliyle sıkıyor okşuyordu ben daha şehvetli bir şekilde kadınlığını emmeye yalamaya başladım artık sesi biraz daha yüksek çıkıyordu o anda penisimde azının sıcaklığını hissetim artık penisimi azına almıştı ileri geri hareketlerle beni boşalttı ama hapında etkisi ile penisim hala dimdikti ve arzuluydum içine girmeme dayanıp dayanamayacağını sordum çıldırmış gibi ne duruyorsun dedi yatağın kenarına onu çektim bende yataktan indim bacak arasına yaparak tek seferde hızlı bir hamleyle içine girdim çok tiz bir çığlık attı kendinden geçmeye başlamıştı içinde ben ileri geri giderek oda artık daha yüksek sesle inliyordu her
Daha sonra telefon ile aynı apt. olan kankamı aradım oda geldi ve Münevver teyzeyi iki kişi arkadan yaptık ben ağzına kankam götüne boşaldı.
Artık ara sıra ilişkilere giriyoruz..

No views yet

adana üniversiteli eskort

bloger, Genel 28 Ağustos 2018

adana üniversiteli eskort

16 yaşındayım, önümüzdeki ay 17 olacağım. Biliyorum yaşım erken ama zaten erkekler genelde de daha erken 31 çekmeye başlar. Kendimle yaptığım şey konusunda gurur duymuyorum ne yalan söyleyeyim hatta belki de suç ama bazen düşünmeden, 31 çekmeden de edemiyorum. Benim yaşlarımda sayılır o da 18 bir kuzenim var, abimde evlendi. Abim de 23 yaşında. Evlilik buralarda kızlar erken yaştayken olur, normaldir. Ankara’nın ilçesinin bir köyündeyiz hatta biz. AbimAdana’da oturuyor. Evlendi birkaç aya ev ayarlayacağım dedi ve gitti, 3 ay oldu hala ses seda yok. Annem ve bendik ama şimdi evde yengem de oldu. Babam seneler önce bir traktör kazasında hayatını kaybetmiş, abim de daha sonra diş hekimliğini kazandı, okudu ve ofis açtı derken hep annemle bendik. Ben de zaten veterinerlik için hazırlanıyorum, zeki de bir adamım böyle bir aptallık nasıl yaptım bilmem ama aynı köyde bir de teyzem var ve hasta bir kadın annem en son onu kontrole gitti. 1 gece orada kalacağını söyledi. Lale ve ben de evdeyiz. Lale yengem, sessiz sakin bir kadındır, o gece normaldi her şey ta ki Lale duşa girinceye kadar. Kapının arasından izledim, 18 yaşında, kızıl ve güzel bir kadın, incecik ve kesinlikle mükemmel bir vücudu var. İzlerken çok daha detaylı inceledim mükemmeldi. Bizlerde duşa kabin falan olmaz, aralıktan bakıyordum ama birden niyetim yokken kapı gıcırdadı ve Lale hareketlendi, o hareketlenince de içeri girdim. Bana ne işim var falan demedi, lütfen dedi. Benim öyle bir niyetim yoktu ama sanki sikmeye başlamışım gibi lütfen deyince üzerine sardığı havluyu çekmeye çalıştım, esmer bir adamım ben çok azmıştım sikim kapkaradır gerçekten nasıl da kalkmıştı, hemen çıktı zaten ıslak olduğu için ama kaçmaya çalışırken gördüm bacak arasından onun amı da dar sayılmazdı. Tutarken parmağı amına doğru ittim, sabunlu olduğu için direkt girdi. Bağıracak gibi oldu çevirdim tokat attım, kes sesini diye. Bacaklarını zorla açtım ama çok zordu, olacak gibi değil 69 halinde yere uzatıp amını yalamaya başladım, sonra da parmaklamaya, hala bacaklarını kapatmaya çalışıyordu 3 parmak girince iyice kaçmaya yeltendi. Zorladım en sonunda ve çevirdim siki soktum. Ağlıyordu deli gibi annem de gelmeyecekti emindim ama çok ses çıkararak ağlıyordu. Elimde ağzını kapattım, sakın bak mahvederim seni ses çıkartma diye sustu. Sikerken amından iyice zorla domalttım, göte de geçirdim ama artık tamamen susmuştu, götten de kolay girdi, banyodayız zaten sulandırıp sabun sürüyorum mükemmel oluyordu. Üst üste 2 kere siktim, sonra da yıkan kapa çeneni asla kimseye söyleme dedim ve çıktım, söylemedi kimseye. Arada annem de olsa kapı aralığında falan sıkıştırıyorum aklı başına gelmesin diye dün ahırın orada sıkıştırdım zorla amına sikimi sürttüm ama annem vardı sikemezdim ki, parmakladım falan ancak o kadar daha sonra annem ben bu akşam teyzende kalacağım dedi, hemen yengem ben de gelim anne dedi, annem senin ne işim var otur oturduğun yerde dedi yani dün gece mükemmel bir sikiş daha oldu. Gerçi odaya girince yine mi dedi ama bu sefer ağzına da verdim zorla. Nefes alamadan gırtlağa vurdurduğumda da yani gerçekten çırpınışını görmeniz lazımdı, kesinlikle mükemmel bir deneyim. Abim aradı gelecek aya sarktı ev, bu ayda kalsın dedi.

No views yet

adana ucuz eskort

bloger, Genel 28 Ağustos 2018

adana ucuz eskort

Merhaba Seks hikaye okurları sizlere mükemmel bir hikayem var diyebilirim bu hikayem yengemle ilgili bir hikaye. Hikayenin konusu gizlice onu videoyaya çekip tuvalette banyoda 31 çekmemdir. Hikayeme başlıyabilirsiniz. keyifli dakikalar.

bir gün canımın sıkılmasıyla evden çıkıp yengem gile gittim. zillerini çaldım ama açmadı yengemi aradım nerdesin diye üst katta komşunun halısını silkelemişler iniyorum şimdi bekle dedi. 5 dakka bekledim o arada bir tane sigara içtim. daha sonra  yengem geldi içeri girdik yengemde 24 yaşında sarışın ela gözlü vücudu on numara biridir yani. herneyse yengem üstünün başının toz olduğunu girip bi duş alıp çıkacağını söyledi. sen git otur içerde ben 10 dakkaya çıkarım dedi bende tamam dedim. İçerde otururken su dökme sesleri gelince dayanamayıp banyoya doğru gittim bakmak için. delikte anahtar yoktu o yüzden kolay görünüyordu. eğilip baktığımda yengem resmen mastürbasyon yapıyordu parmağını ammı sokuyor arada bir eline şampuan damlatıp aynı şekil devam ediyordu hemen cep telefonumu çıkarıp videoyaya aldım ve delikten net bir şekilde çekmeye başladım ses bana gelmesin diye kendini sıkıyordu. o sıra telefonum çalınca yengem hemen kapıya baktı ve ben bide o korkuyla telefonu yere düşürdüm ses çıktı anladı yani gelip kapıyı açıp kafasını uzattı ve sen neyapıyosun burda dedi bende dolapta yiyecek birleyler varmı onu sorucaktım dedim anlamıştı tabi niye orda olduğumu salak değildi git bak var bişeyler dedi. geri çıktım ordan mutfakta kaydettiğim videoyuyu tekrar tekrar izlerken yengeme yakalandım ne var orda bende bakıcam dedi göstermek istemedim ama zorladı videoyuyu izlediıkten sonra bu kadar çokmu istiyorsun beni diyince yok yenge yanlış anladın dedim üstüne giydiklerini hızlıca geri çıkardı ve öyle videoyada olmaz canlı bak böyle iyimi dedi sikim direk gibi olmuştu. bembeyazdı vücudu saçları birde şampuan kokuyordu ammınıda yeni traş etmişti hiç kıl yoktu. elimden tutup ammına sürttü o an bana bir titreme geldi. çok güzeldi diyebilirim. parmağımı ammına sokuyor sonrada o parmağımı yalıyordu hemenüstümdekilerini çıkarıp beni kanepeye oturttu üstüme ters bir şekilde oturarak sikimi ammına soktu yavaş yavaş tan hızlanarak üstümde zıplamaya başladı. o şekilde seksi 1 saat kadar sürdürüp bitirdik duşu orda almadım eve gidip evde aldım riske girmeye gerek yok sonuçta. Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim herkese keyifli dakikalar.

No views yet

adana anal eskort

bloger, Genel 27 Ağustos 2018

adana anal eskort

Neyapiyosun dedi görürsün şimdi dedim ve başını amina geçirdim ayyyyyyyy diye bir ses çıkardı ben derhal dudaklarina yapmıştım ve ansızın yengemi assagi saldim alttanda basınca köküne kadar oturdu yandım anam amim yirtildi cikart bırak beni indir diye feryat figan eder iken ben birdenbire çıkardım ama onu bacaklarını göğsüne dayayarak kucagima aldığım amacıyla yalnızca ellerini kullanıyor oda benim sirtlarima vurmaktan diğer işe yaramıyor cikartmamla oh çekti tekrar kokledim ve süratle gitgel yapmaya başladım yengem tamamiyle acıdan bağırır ben çekip çekip kokledikce aylar yandım yirttin derken aminin suları esasen benim bacaklarima doğru akmaya başladı ben bir yandan amina girip çıkarken bir yandan dudaklarını öpüyor göğüslerini yalayıp onu iyice delirtirken oda bundan sonra aylar ohlara inlemelere bıraktı ve sen beni bitirdin doyur amimi kökle parcala yirt delirt beni erkeğim kacacigim gibi sesler çıkmaya başladı bundan sonra ikimizde birbirimizi deliler gibi yiyor sikisiyorduk o bundan sonra kasilmaya orgazm olmaya başladı aşağı yukarıyaya 20 dakika öylece devam ettim bende bundan sonra dolmuş patlamayla hazırdım bunu anlayan yengem içime boşalma deyince derhal çıkarıp yere indirdim ağzına verdim gırtlağına kadar sokup patladim başını sıkıca bastırıp hepsini yutmasıni sağladım bundan sonra iyice rahatlamıştim ikimizde yere sırtüstü serildik ben rahatladinmi deyince evet ama biara beğeniten ocelem sandım ansızın koklenirmi öyle dedi bende senin yaptığının karsiligiydi dedim 10 dakika geçmişti yengemin bacak arasına girdim amini iyice yalayip sulandirdim benim yarı kalkik sikimi amina sokup sikmeye başladım vakit la sertleştikce yengem inlemeye beğeniten başını geri atmaya poposunu yukarıyaya kaldırıp iyice amacıylae almaya beğeniten kedi gibi miyavlamaya başladı iyice uçmuş kaç kez orgazm olmuştu belli değil ama ben doymamistim onu domalttim arkadan amina girdim durdukça çıkan ses beni iyice azdirdi dikkatli baktığımda yengem gotten yemişti sorduğumda oda doğruladı bende tatmak onu gotten sikmek istiyorum dedim katiyen olmaz seninki girmez yirtarsin derken bende bundan sonra parmagimi got deliğine sokmaya oksamaya başladım ve amindan çıkıp got deligini yalamaya parmagimi iyice sokmaya hem de 2 parmagimi soktum oda inliyor beğeni aliyordu 3 parmagimi sokunca bundan sonra alışmış kıvama gelmişti ona krem sordum, olmaz deyince bende zorla yapar ansızın kokledim dedim ovakit ama yavaş yap çok büyük dedi kremi verdi iyice gotune yedirdim sikimide bolca kremledim yengemin göbeğine alttan yastık koydum besledim ve sikimi deliğe dayadim biraz yitirdim zorlandı ama tekrarde başını soktum tassaklarim amina değdi yengemin bağırması duyuldu diye ağzını kapattım nasıl çırpındı nasıl debelendi gotum yirtildi amcana nedicem hayvan ama ben öylece bekliyorum vakit sonra yavaş yavaş santim santim gitgel yapıyor onun boynunu öpüyor ellerim göğüslerinde okşuyor ona tatlım bitanem sevgilim karicigim geçti sabret derken ritmide hizlandim oda alışmış bundan sonra sik kocacigim amimi gotumu dağıt amcanin doyuramadigi ami gotu doyur ahhhh ohhhh diye inlemeri beni dahada beğenile sikmeye başladım yengem esasen beğeni sularini oldukça salmış iki kez orgazm olmuştu bundan sonra daha dayanacak durumu kalmamış bana bosal bundan sonra diye yalvarmaya başladı bende gerektiğince sert girip çıkarak boşalma noktasına gelmiştim oda bunu anladı ve kendini iyice geri itti ve son bir sert hamlede gotune bosaldim ve altındaki yastigin üzerine ikimiz yığılıp kaldık 3-5 dakika sonra yengemin gotunden şişmiş sikimi lak diye çıkardım yengem görünce iyice şişmiş ve biokadar büyümüş sikimi bu benim gotume nasıl girdi diye hayretle bakakaldi ama asıl şok yerden zorla kalıp yurumekte zorluk çeken yengem aynadan gördüğü gotu yardımıyla yaşadı koca bir delik ve amcana nederim gorurse deyince bende onu bizi kaybeder iken ve beni azdirirken dusuncektin dedim beraber dusa girdik çıkınca bukez yengemi kendi yatağında keyfince yaladim ve onu sikimin üzerine oturtup siktim tekrar duş alıp giyindik yengemi uzun uzun dudaklarindan öperek vedalaştık sonra bir ay sonra tekrar aynı beğenii yasattim yengeme ve ondan bir isteğim oldu onların yazlık komşusu seda vardı evli 40 yaşında adeta bir afet boy pos fizik insan bakarken ayakta orgazm oluyor

No views yet

Page 3 of 40 1 2 3 4 5 40

antalya escort

kartal escort